28 Ocak 2016 Perşembe

TUM MAILLERI CEVAPLADIM

1 - Bahis neden alıyorum ? 

2- Bu maça neden bahis alıyorum ?

3- Her gün her ay aynı miktarda bahis mi yapıyorum ?

4- Ben en iyi neyi biliyorum ? // Neyi bilmiyorum ?



1.'sorunun cevabını bilmeyen arkadaşlar. Bu yazıyı okumayı burada bırakabilir. Teşekkürler

2- Bir maça neden bahis aldığımı bilmeliyim.. Yattığım zaman keşke yerine doğru bahis aldım diyebilmeliyim. Çünkü bu moral olarak beni yükseltir. " Her sonucu bilemem "in karşılığı işte bu maçlardır.

3- Kesinlikle her gün, her maça her kombineye aynı miktar oynamıyorum. ve asla kasamın şu kadarını oynuyorum, oynamalıyım demiyorum. Çünkü her maçın güveni, bilgisi, mevcut durumu bir olamaz. Yazının devamında maçların özeline inerek örneklerle anlatacağım..

4- En en en en en önemli konu. BEN NE BİLİYORUM ?  Devamını okumadan önce bi kendine sor.. düşün ve devamını okumaya başla..


Yanlış Cevap = HER ŞEYİ

Yanlış Cevap = HER LİGİ

Yanlış Cevap =  HER SPORU


Yine özele inmeden devam ediyorum.. ve soruyorum. En iyi bildiğin liglere ( Premier lig, Şampiyonlar ligi ve almanya basketbol ligi ise) diğer liglerden daha yüksek miktarda mı bahis alıyorsun ? Yoksa aynı mı? 




şimdi biraz daha özele inerek.. Takımlar, maçlar isimler üzerinden gidelim..


En iyi bildiğim ne var ?

Büyük futbol turnuvaları ( Şampiyonlar ligi, Dünya ve Avrupa kupaları )

Hedefi olan takımların ne yapacağını, hangi psikolojide olacağını daha iyi ön görebildiğimi düşünüyorum. ve bu tip maçlarda daha başarılı olduğumu görüyorum bahis geçmişimde. En yüksek paraları geçmişimde bu dönemlerde kazandım.

Grup son  maçlarında favori takımın yüklenip daha fazla korner kullanacağını.
Şampiyonlar liginde geriye düşen favori takımın kazanması gereken takımın kornere ihtiyacı
yine grup son maçında beraberliğin mümkün olduğu durumlara 30 dk & 45dk gol olmaz bahisleri.
en temel en yüksek miktarlarda oynadığım bahisler..

Küçük basketbol şampiyonalası (  Asya, Afrika şampiyonaları, olimpiyat elemeleri)

Zimbabwe, Brunei, Laos, Nepal gibi takımlar da var turnuvalarda.. ve inanın bana bu yazıyı okuyan 5 kişi bu takımları yenebilir. bu takımların bazılarına 8,5 10,5 alt  bahisleri- 10,5 handikaplar ki.. her çeyrek 20 fark yiyen takımlar.. bu tip maçların yayınını genelde bulabiliyorum. denk geldiğinde kaçmaması gereken bahisler var buralarda.. + bu liglerde mesela çin.. son çeyreklerde rakiplerine karşı fark açıldığında kesinlikle yedeklerini sokuyor oyuna.. Çin son çeyrek alt yada rakibe + handikap.. ne istersen.. Hepsi çatır çatır geliyor.. 8/10 bi isabet vardı bu yıl bu bahislerde..


Türkiye basketbol ligleri ( Erkek, bayan ve 2. lig maçları)

İddaa'nın el atmadığı maçlar :) Bürolarda açık.. Şeker gibiler.. Sezon ortasında her ligde bir takım maddi sıkıntıya giriyor.. BKZ: " BAKO " şu an maddi gelirleri yok. İddaa'dan gelen paraya el konuyor. vs vs.. her maç 80 fark.. Kaç kere önerdik, alındı bu yıl.. artık bültene zor girer.. 

ve NBA 

Her maçı her gece bilemezsin.. BİLEMEZSİNN! Nefes almayı bileceksin.. oynamayacağın geceyi bileceksin.. Doğru geceyi  seçeceksin.. 

Dinlendirilen oyuncular! çok önemli.. bir çok takım bu dönemde maçını kaybeder yada 1 yıldızını sahada bırakır.

Yakın dönemde beni takip eden arkadaşlar az çok farkına varmıştır bu konunun. 

Carmelo yoksa Porzingis üst
Curry yoksa Klay Green üst
Klay yoksa Green curry üst
lebron irving love  yoksa Jr Smith üst..

favori olmayan takım ciddi bir favori ile oynuyorsa.

Cleveland - Phoenix ile
Spurs - denver ile.. 

Denver & Phoenix takımları 4 ana oyuncu eksik ise yada Bench katkısı minimum olan Miami'nin yıldızları yoksa..

Taraf alt bahisleri çok değerlidir.
sahada kalan yıldız oyuncu üst bahsi çok değerlidir.


Özellikle ligin son döneminde 10 maçlık özellikle.. Çok ciddi şekilde rotasyonlar oluyor.. Oyuncuları play off için dinlendiren yeri belli takımlar.. o maçlarını kaybediyorlar.. 8/10 gibi bi yüzde yine bu durum içinde geçerli..

lebron wade bosh dinlendiren miami vardı.. gözlerini kapat kasanı yükle rakibine ve miami alt bahsine.. Kalanlar rakibi önemsiz ne yapabilir ki Miami? :)



Bahsettiğim bu bahisler benim en yüksek miktarlarda bahislerimi yaptığım dönemdir..


Benim için 3 güven çeşidi ve yatırdığım para miktarı vardır.

Bu dönemde

#çokgüven bahsime 500 TL oynarım..
tekli bahislerime: 200 TL
kombine bahislere: 100 TL

Bazı bürolara da gördüğüm bahisleri es geçmemek için kombine almak için 100-150 lira denemelik bahisler alırım.

Çünkü bu ülkede yaşayan her sade vatandaşa.. Bir gecede kazanan 200*1,90 = 180 TL edilecek kar. senin o gün içinde yapacağın herşey için yeterli olacaktır :)

Bahsettiğim dönemlerde ise kasam çok daha yükselir ve oynadığım bahisler 3 4 katına yükselir. 

Şu dönem en düşük bahisleri aldığım dönem.. Liglerde es verilebilen dönemler. NBA ALL  star Kadroları açıklanmak üzere. açıklanır açıklanmaz all star'a kadar bahis bile almayabilrim. çünkü en dağınık skorların çıktıgı dönem bu dönemler..


 Türkiye kupasında yarı finalde Fenerbahçe - Kayseri karşısında dakika 70 1-0 geride.. 

kornerler 4-2 

Fenerbahçe'nin yüklenmekten ve korner almaktan başka ihtimali varmı :) Bu maçta bu bahsi korkmadan alacaksın..

Avrupa şampiyonasında grup son maçımız ispanya ile.. Türkiye 1-0 önde. İspanya'ya gol lazım.. yoksa çekler gruptan çıkacak.. Eminimki 11 stoper gibi diziliriz o golü yememek için:) ve eminim ki  ispanya kalan 20 dakikada bize karşı 3 korner bulur..

Bu bahislerin en riskli yanı İspanya'nın bahsini aldıktan sonraki ilk dakikalarda golü bulması.


Dün gece özellikle belirttiğim bir bahis vardı.. Spurs -10,5 bahsi.. 

Nedenlerini neydi?

Spurs bu sezon 6 maç kaybetmişti ve bu 6 maçın ardından oynadığı maçların tamamında rakiplerine çift hane fark attı. 

Bunun basketbol ve psikoloji olarakta anlamları var tabi. Sadece istatistik değil.. Popoviç ve ekibi bir yenilgi sonrası ki özellikle GSW karşısındaki 30 sayılık farkın ardından en küçük hatayı kabul etmeyen WİNNER bir takım olduğunun farkına hemen varacak tecrübede bir takım.

Dün gece 600 tl tekli 300 kombine şeklinde 2 kupon aldım. 1 gecede spurs +1 takımdan asgari ücret kadar kar ettim. ( dün gece kimseye başka bahis paylaşmadığım için söylemiyorum :))

Haftada 1  kez.. ayda 4 kez 6 denemede bunu başarabiliyorsak kazandığımız para herkesin günlük ihtiyaçlarına fazlasıyla yeter diye düşünüyorum.. 


Yatırdığınız tutarlara takılmayın. Kazandığınız bahislere bakın.. Kazanmaya çalışın. Çünkü 100 liralık kasanda 10 lirada oynasan 50 lirada oynasan kazanırsan kazanmış olursun.. 

PARAM YOK NE YAPMALIYIM ?

30 Lira haftalık elime iddaaya ayıracak para geçiyor abi. Napayım ?

Aç twitter'ı takip ettiğin değerli isimler ne yazmış bir bak. 3 tane iddaa'dan o bültenden 3 günlük kombineyi al..

30*5= 150 lira eder. 40*5=200 Bu hafta olmazsa haftaya.. o da olmazsa haftaya.. sonra at o kazandığını büroya.. 50tl 2'şer 2'şer oyna..  // BAŞKA BAHİS ALMA - EKSTRA BİR ŞEY DENEME - CANLI BAHİSE GİRME - FENER ÇOK YÜKLENİYO ATAR YAA DEME // 500-1000 liraya ulaştıgında hazırsın.. Artık tekli bahisleri alabilirsin. 600 lira kasan.. 150 misli bir bahis aldıgında 100 lira kar yaparsın tutması durumunda. Artık her gün para çekmeye hazırsın..


BU İŞ KOLAY.. TEK YAPMAN GEREKEN KAZANACAK BAHİSİ BULMAK VE BEKLEMEK..

olum çok kolay lan... Bekleyin o banko maç elbet denk gelir..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder